Maximalizujte benefity vašej zmeny
Pomôžeme vám zvládnuť širokú škálu výziev spojených s implementáciou zmeny, maximalizovať jej potenciál a z dlhodobého pohľadu zlepšiť kultúru komunikácie a spolupráce v organizácii.
Čo sa naučíte:
- ako efektívne zvládnuť zmenu a dosiahnuť stanovené ciele v želanom čase
- ako štruktúrovať váš projekt tak, aby ste sa vyhli problémom, alebo si s nimi dokázali poradiť
- s čím a ako začať, aké aktivity realizovať, v akom poradí a ako zmenu komunikovať
- ako prekonať rezistenciu ľudí, ktorí zmenu odmietajú či nechcú spolupracovať
- ako absolvovať zmenu bezbolestne, bez negatívnych dopadov na výkon či spokojnosť zamestnancov
- ako efektívnejšie komunikovať a pracovať so spätnou väzbou v organizácii nielen počas zmeny, ale kedykoľvek počas roka
Čo získate:
- jasný plán krokov a pocit istoty v rozhodovaní
- odbremenenie od starostí spojených s ľudským faktorom, vďaka čomu sa budete môcť sústrediť na obsah zmeny
- osvedčené nástroje na prácu
s rezistenciou; výrazné zníženie podielu rezistentných zamestnancov a nárast podielu kolegov ochotných aktívne spolupracovať - vyššiu dôveru zamestnancov k vám a k tímu zmeny vďaka profesionalite v riadení vašej zmeny
- úspech vo forme efektívne zvládnutej zmeny (splnenie stanovených cieľov, skrátenie času implementácie, zníženie nákladov, maximalizácia benefitov zmeny)
Čo získa organizácia:
- schopnosť pružne reagovať na meniace sa prostredie a zvládať viacero paralelne prebiehajúcich zmien
- komplexné know-how a skúsenosti využiteľné pri akomkoľvek projekte zmeny
- zlepšenie celkovej kvality a efektivity spolupráce tímov/jednotlivcov pri riešení projektov
- zlepšenie organizačnej kultúry a komunikácie smerom k participácii, transparentnosti a vzájomnému konštruktívnemu dialógu
- nárast pracovnej angažovanosti
v tímoch - zvýšenie dôvery zamestnancov voči organizácii a manažmentu
- zlepšenie zamestnaneckej spokojnosti