Maximalizujte benefity vašej zmeny

Pomôžeme vám zvládnuť širokú škálu výziev spojených s implementáciou zmeny, maximalizovať jej potenciál a z dlhodobého pohľadu zlepšiť kultúru komunikácie a spolupráce v organizácii.

Čo sa naučíte:

  • ako efektívne zvládnuť zmenu a dosiahnuť stanovené ciele v želanom čase
  • ako štruktúrovať váš projekt tak, aby ste sa vyhli problémom, alebo si s nimi dokázali poradiť
  • s čím a ako začať, aké aktivity realizovať, v akom poradí a ako zmenu komunikovať
  • ako prekonať rezistenciu ľudí, ktorí zmenu odmietajú či nechcú spolupracovať
  • ako absolvovať zmenu bezbolestne, bez negatívnych dopadov na výkon či spokojnosť zamestnancov
  • ako efektívnejšie komunikovať a pracovať so spätnou väzbou v organizácii nielen počas zmeny, ale kedykoľvek počas roka

Čo získate:

  • jasný plán krokov a pocit istoty v rozhodovaní
  • odbremenenie od starostí spojených s ľudským faktorom, vďaka čomu sa budete môcť sústrediť na obsah zmeny
  • osvedčené nástroje na prácu
    s rezistenciou; výrazné zníženie podielu rezistentných zamestnancov a nárast podielu kolegov ochotných aktívne spolupracovať
  • vyššiu dôveru zamestnancov k vám a k tímu zmeny vďaka profesionalite v riadení vašej zmeny
  • úspech vo forme efektívne zvládnutej zmeny (splnenie stanovených cieľov, skrátenie času implementácie, zníženie nákladov, maximalizácia benefitov zmeny)

Čo získa organizácia:

  • schopnosť pružne reagovať na meniace sa prostredie a zvládať viacero paralelne prebiehajúcich zmien
  • komplexné know-how a skúsenosti využiteľné pri akomkoľvek projekte zmeny
  • zlepšenie celkovej kvality a efektivity spolupráce tímov/jednotlivcov pri riešení projektov
  • zlepšenie organizačnej kultúry a komunikácie smerom k participácii, transparentnosti a vzájomnému konštruktívnemu dialógu
  • nárast pracovnej angažovanosti
    v tímoch
  • zvýšenie dôvery zamestnancov voči organizácii a manažmentu
  • zlepšenie zamestnaneckej spokojnosti